- Welke loc's stonden voor het IC+ materieel in de jaren '90?
- Voor welke reizigerstreinen stond de 1300 loc in de jaren '90?
Van de IC+ rijtuigen kan ik sowiso maar heel weinig, en vooral heel versnipperde info vinden. (Het lijkt wel of die rijtuigen de boeken niet in mogen ofzo. :-|)
Als dat die rode Belgische rijtuigen zijn dan herinner ik me daar alleen een 1200 voor.
Van de IRM bijvoorbeeld hoef je de naam maar in te tikken en dan krijg je meteen een bult info met foto's maar de IC+ niet.
Ik wil graag weten van de IC+ van wanneer en tot wanneer ze hebben gereden. Hoeveel bakken het waren A, B en BKD. Wanneer ze op een gegeven moment zijn gaan mengen met andere ICR rijtuigen. (Ik weet dat ze zijn gaan mengen want in die tijd heb ik er met oma eens in gezeten. Van Amsterdam naar 's Hertogenbosch ) Welke routes ze reden. En ik ben opzoek naar en hoeveelheid foto's van de IC+ lietfst met loc er voor of andersinds in actie op stations, rangeer tereinen of weet ik veel waar ze allemaal geweest zijn.
M2 rijtuigen???Als dat die rode Belgische rijtuigen zijn dan herinner ik me daar alleen een 1200 voor. Ik moets nogal eens wachten voordat die trein voorbij kwam op weg naar school.
Ik wil graag weten van de IC+ van wanneer en tot wanneer ze hebben gereden.
Hoeveel bakken het waren A, B en BKD.
Wanneer ze op een gegeven moment zijn gaan mengen met andere ICR rijtuigen. (Ik weet dat ze zijn gaan mengen want in die tijd heb ik er met oma eens in gezeten. Van Amsterdam naar 's Hertogenbosch )
Maar ik had je eigenlijk eerst moeten bedanken voor je antwoord, want daar heb ik zoals gebruikelijk met jouw antwoorden enorm veel aan!!
Toen de eerste rijtuigen eind 1999 verdwenen voor revisie werd het gewoon een puinbak,....Groet, Julius