Ik roep maar wat. Jos.
idd en brilliant reclame strategie van Artitec
TED rookt en ziet groen voor de ogen. FRED kan een boel hebben. PHK1 ruik je? Lekker nog meer verwarring!!Greetz:Menno
Alleen als de inmiddels zeer hooggespannen verwachtingen min of meer worden waargemaakt. Zo niet, dan gaat het eerder tegen ze werken. Bovendien, zo heel groot is het bereik van deze campagne nu ook weer niet, de bezoekers van dit draadje en misschien nog wat andere sites. Waarvan dan ook nog eens een deel totaal niet geïnteresseerd is in het uiteindelijke produkt (waaronder ondergetekende, wel benieuwd wat het is, maar zal het zeker niet kopen). Het is te hopen dat dat de totale markt voor wat Artitec wil gaan uitbrengen wel wat groter is.
Eens, ik lees nu al een paar keer dat dit een briljante reclamestrategie is, maar dat is het pas als de naamsbekendheid enorm wordt vergroot en (daardoor) de verkoop. Dat is in dit geval beide niet het geval, want iedereen die modeltreinen 'doet' kent Artitec al en de nieuwe modellen zullen toch verkocht worden aan diegene die ze willen, en dat zijn er echt niet méér na ene raadseltje vooraf...
Jawel, maar juist het deel van de doelgroep dat je hiermee bereikt, zou je ook op een aanzienlijk minder risicovolle manier kunnen bereiken. Ik vind het wel leuk, maar ik begrijp Artitec niet zo.