Artitec DE-2: Geel/grijs (als de prijs meevalt wellicht ook nog een rode met reclamebanen, als die dit jaar ook wordt uitgeleverd)LSM Plan W: Blauw met reclamebanen, zonder reclameLSM Slaaprijtuigen MU/MUn: Mits deze dit jaar echt komen..LSM Restauratierijtuig Allegro: Mits deze dit jaar uitkomt...Roco 1118: Blauw met geheel gele botsneusRoco plan V/T: Ligt er aan of één van beiden dit jaar in geel/grijs uitkomt, afwachten dus
Tja, eerst maar eens het lijstje van vorig jaar er bij gehaald. en doorgestreept wat er inmiddels is:Voor 2010 staan deze op het verlanglijstje:Piko Hondekop groen/reclamebanen/A-seinBenelux Hondekop (als uitvoering en prijs me aanstaan) <-- zal wel Piko worden, met A-sein, dus 2012?Rivarossi Mat ’46 groen/reclamebanen (als die komt)PEC (wie maakt ‘m?)Rivarossi 1300 geelLSM plan W BeneluxOude Benelux koprijtuig (misschien me toch maar aan zelfbouw wagen, o.b.v. Roco plan D en Kleinspoor kap). En ook in het geel, als MW-rijtuig (met een gele plan E) <-- Elotrain?LSM Benelux Bs (geel/bordeauxrood)LSM ICRm stam incl. BDsPlan E fietsenrijtuig in ICR kleurLSM WR “Allegro” restauratierijtuigLSM MU73/Bcvmh set internationale rijtijgenLSM Mun internationale rijtuigenAvmz rijtuig in bauw en in ICR kleurLSM stalen D blauw (en ook omgebouwd in geel, als ongevallen hulptrein met gele plan E en gele Hbis)LSM NMBS I11 rijtuigen + stuurstand + meetrijtuigLSM NMBS I10 rijtuigenLSM NMBS reeks 27 TP 5LSM NMBS reeks 18-II (nieuwe Siemens lok)LSM NMBS M6 rijtuigenLSM NMBS M5 rijtuigenLSM TRAXX ATC met Lloyds (ex-WR) meetrijtuigLSM TRAXX Euro Cargo Rail (of Piko moet deze ook maken)Van Biervliet NMBS reeks 25.5Rivarossi Dispolok 127001 in nieuwe kleurenPiko 189, G1206 en 186-2 als deze in kleurvarianten komen die me aanspreken (Veolia, ERS, ACTS, Strukton, Locon)V100 (Volker, Alstom, Shunter), wie maakt ‘m eindelijk?Diverse goederen wagens Fccpps, Tanoos, Shimms, SGNS, Eanos, Rils enz. incl. nummervarianten (van Roco, B-Models, Piko, Rivarossi, LSM, Marklin, …) <-- wel een aantal gekocht, maar ook weer nieuwe aangekondigdKan voor het grootste gedeelte zo blijven staan.Wat is er inmiddels bijgekomen:LSM SNCF 7003Heel, heel, heel misschien, als ie als Trix model komt, de ex-Motorpost meettreinVoor de rest, nog niets. Kan nog komen n.a.v. Neurenberg.Begin volgend jaar update in het Verlanglijst 2012 draadje
Sommige nieuwheden 2011 prospecten zijn al verkrijgbaar. Wat is jullie verlanglijstje?Mijn keuzes, kopen is een tweede:Fleischmann 526101 twee open goederenwagens Elsass LothringenRoco:63183 dieseltrein "Talesbahn" WEG72452 Rh 1116 CAT 62950 NSB Di3b62952 NSB Di3a72450 Hector rail serie 24264853 SBB dubbeldeksrijtuig 1e/bagage Ic200064822/828/829/830/831/832 ZSSK rijtuigen y/b7066656 SBB containerwagen SGNS "Bell"66887 CP gesloten goederenwagen66163 PKP set 3 open goederenwagens66509 PKP open goederenwagen