Of probeer het eens bij:Van Biervliet in Ingelmunster, had tijdje geleden in ieder geval nog de uitvoering met groene deurenModeltrein Paradise in Sint-NiklaasJocadis in Enghien/Edingen
Bij Olaerts liggen er weer nieuwe.LS komt regelmatig nog met nieuwe nummer-varianten van de reeks 13 - je zou denken dat die mal toch wel versleten moet zijn onderhand.suc6,MarioPS reeks 13 komt als enige stad in NL in Maastricht, en dat gaat vervallen, snik. de Boemel komt weer terug.
Is de stalen D nu verdwenen uit de nieuwtjes van LSM of heb ik er overheen gekeken .Erik.
verschooten antwerpen is voor mij het dichtst in de buurt, ik ga daar zaterdag wel even kijken, bedankt!groeten barry
Die tussen de lokkast en het dakdeel waar de stroomafnemer op zit. Op de foto op de LS-site bij de linker stroomafnemer. De BB-7003 heeft ook zoiets. Net of het dakdeel niet goed vastgeklikt zit op de lokkast.Ik ken de constructie verder niet, weet niet of het zo te verhelpen is.
Modeltrein Paradise in Sint-Niklaas is met de auto niet zo ver van Antwerpen. Kwartiertje vanaf de ring (gerekend ter hoogte van E19, richting Gent). Openbaar vervoer weet ik niet.