Ik vind een interactieve kaart vele malen leuker, veel meer mogelijkheden in plaats van een simpel plaatje.
Hoi,Er is echt veel animo maar ik wil toch ook wel meedoen en op de kaart gezet worden - Naam: Station Lauwersmeer.- Plek: (plaatje geleend en aangepast van de Wikipedia pagina van de Marnelijn)- Aantal sporen: 2 perronsporen, 4 korte goederensporen.- Doorgaand station met een enkelsporige lijn naar Lauwersoog (visafslag en veerboot naar Schiermonnikoog)Gr.Robbert Jan.
Ik vind de kaart die Sven heeft gemaakt voor de DB mooier, en gezelliger.In 1 oogopslag zie je alles zonder met de muis overal op te moeten klikken.Persoonlijk (maar dat is echt persoonlijk) zie ik liever Sven de boel tekenen.Die doet dat echt heel gaaf. En zo krijgen we echt een hele reeks kaarten (als meer landen komen) die allemaal fraai naast elkaar komen te staan.(Als Sven zin en tijd heeft)Maar dat is echt mijn persoonlijke mening. Als Sven zin en tijd heeft, mag ie wat mij betreft de officiële cartograaf worden van BNLS Begrijp me niet verkeerd, niks ten nadele van andere, en het is gewoon een idee van mijzelf.Ik zou zeggen, denk er samen eens over na
Ah, grote, ambitieuze projecten...
Roept u maar!