Op de site van Hornby/Rivarossi staat nog steeds een koploper met bestelnummer,komt deze nu wel of niet en zijn ze hem gewoon vergeten te verwijderen. ( was twee jaar geleden aangekondigd).groet,Oscar
Beide gerenoveerd, en met juist dak (dus geen spaanse dozen en panto's op de juiste plaats) en met juiste seinbalk (dun dus) !Bron : Overbeek.
Here the complete list of 2011 news:......Sorry voor het verspringen aan het eind van de regel, de lijst is van oorsprong een excel-file.En hoe nu een excel-file te uploaden hierin heb ik zo snel nog niet gevonden.Mvg,Gérard Drost
Ik vraag me wel af waarom Rivarossi eerst met bedrukte varianten komt en niet eerst met een VIRM-4 en 6, dus een 9400 en 9600 versie?
Het is ook nooit goed en naar wens bij Zaanstreekrail. Eerst geweeklaag dat Rivarossi op zich laat wachten met een VIRM en nu deze komt is het weer niet goed .Zaanstreekrail wordt op zijn wenken bediend met een VIRM-4 . Voor een VIRM-6 is meer nodig, omdat daarvoor een nieuwe bak voor moet worden ontwikkeld. Ontwikkelcapaciteit is schaars en Rivarossi dient hierin keuzes te maken samen met de importeur.
@Rode Duivel : Euh, voor een VIRM 4 moet lijkt me ook een nieuwe bak ontwikkeld worden.