alle "oude" rijspanningsdraad van de blokken aan de ringleiding solderen waarbij de baan dus opgedeeld blijft in blokken
Gebeurt niet wat Koploper verwacht, dan is Koploper de trein kwijt en is deze ook niet meer via Koploper aan te sturen. Verder ben ik nog steeds een heel tevreden Koplopergebruiker.
Hallo ieder,Ik heb eens het één en ander getest en kwam tot de conclusie dat de doorlooprail per blokkaart gescheiden moet blijven. De rooksignalen van de 2BK hebben dit duidelijk gemaakt.Groeten,Arnoud----- Original Message -----From: "Arnoud" <AJW.van.Rhenen@hccnet.nl>To: <hccm@yahoogroups.com>Sent: Sunday, December 20, 2009 10:34 PMSubject: [hccm] Door lussen rekconnector poorten 17> Hallo ieder,>> Ik ben eerder dit jaar overgestapt van blokgestuurd rijden naar> treingestuurd rijden met HCCM kaarten. Als gevolg van een doorgezakte> grondplaat moest ik mijn schaduwstation vervangen. Aangezien ik de > bedrading> toch opnieuw moet aanleggen, wil ik de bedrading net zo aanleggen als dat> gebruikelijk is bij decoders. Ik stuit nu op een probleempje, dat in de> huidige toestand de doorgaande rail van geen één blokkaart op het rek met> elkaar is doorverbonden. Aangezien in het treingestuurd systeem er geen> potentiaal verschillen behoeven te zijn tussen de doorgaande rails van > elke> blokkaart en de informatie in blok zelfs identiek dient te zijn, wil ik > deze> doorgaande rail van elk(e) blok(kaart) met elkaar door verbinden. Is dit> mogelijk of geeft dit anders problemen?>> Kerst groeten,> Arnoud van Rhenen>>>> ------------------------------------>> Community email adres:> Post message: hccm@yahoogroups.com> Subscribe: hccm-subscribe@yahoogroups.com> Unsubscribe: hccm-unsubscribe@yahoogroups.com> List owner: hccm-owner@yahoogroups.com>> Shortcut URL naar deze pagina:> http://www.yahoogroups.com/community/hccmYahoo! Groups Links