Ontving net bericht in mijn mailboxvan MCHRoco HUSA 1600 komt echt HO Nederlands | 20 Juli 2011 | 12:20:40We wisten het al een tijdje, maar mochten het nog niet vertellen. De Roco 1600 komt nu echt dit najaar in HUSA/ACTS kleurenbestelnummer 62679 prijs € 184 in 2-rail gelijkstroom en 68679 in wisselstroom € 224,00. Waarom we het nu wel vertellen, het staat in de NIEUWE ROCO Catalogus die net binnen is.
Waarom we het nu wel vertellen, het staat in de NIEUWE ROCO Catalogus die net binnen is.
......'We wisten het al maar mochten het niet zeggen'......
Komt de 189 096 dus ook van roco
Zo'n zin staat gewoon erg "interessant", gun ze gewoon die lol..........
Waar leid je dat uit af? Heb je de catalogus wellicht al gezien?mvg,Gert
Roco komt met HUSA /ACTS locomotieven De belangrijkste geldschieter in de Nederlandse firma ACTS is sinds 2004 de investeringsmaatschappij HUSA. Tot voor kort bleef deze naam op de achtergrond maar daar is nu sinds 1 februari verandering in gekomen.Vanaf deze maand rijdt de eerste loc, de voormalige Railion 1609, in de fris oranje HUSA kleurstelling.Ook de moderne ES 64 F4 ( beter bekend als Br189 ) zal in deze kleurstelling gaan rijden.Roco heeft op de Neurenberger Messe vandaag beide locs als HO model aangekondigd. Levertijd, bestelnummer en prijs volgen nog
In juli al een roco catalogus? Zo vroeg zijn ze nog NOOIT geweest.Sorry ik geloof het pas als ik de catalogus zelf gezien heb.