hoe t met die hijsogen zit geen idee... ik bouw geen nederlandse meuk meer he... beetje obscuur buitenlands prutsen waarvan hier toch niemand weet hoe t zit, heerlijk, nooit gezeik.
Hijsogen zijn belangrijk als je het ding wil verbouwen, pimpen of slopen. Dan kun je het apparaat makkelijk onttakelen.Andre
Overigens als je nog geld over hebt is het misschien een leuke optie de originele artitec decoder er in te proppen. Zo'n electronische postzegel werkt ook analoog! Bij mij stoomt het ding er behoorlijk op los. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. (Overigens hou ik je onder schot als je het niet doet Andre (die in een melige bui is en nu geen serieus woord kan uitbrengen)
...waarvan hier toch niemand weet hoe t zit, heerlijk, nooit gezeik.
nou ja, als je echt wilt weten hoe t met die hijsogen zit, pak het 3700-boek en kijk naar de plaatjes. Het boek zit ergens in een doos hier dus ik heb geen zin t op te zoeken.
Als iemand (imitatie) tandwieltjes weet voor deze (oudere) sik.hou ik mij aanbevolen.
Stuur een mail naar deze link en daar kan je wielstellen laten repareren.r.g.barreveld(a)barreveld-agenturen.nlwil.
ben je no de enige die deze versie besteld heeft?
@ Floris.