Erg mooie aankopen Peter ,Heb je tijd (en zin) om foto's te maken van je nieuwe aanwinsten? Ben zeer benieuwd naar de Hectorrail.
Nu nog wat spul voor erachter zoeken. iemand suggesties?
Ik zal kijken wat ik kan doen, wat ik alvast wel kwijt wil is dat de door mij gebruikte foto en die op Roco.cc niet helemaal klopt. Daar heeft de lok namelijk het nummer 242 001 en het landopschrift S-HCTOR, het model heeft echter het nummer 182 531 en landopschrift D-Dispo. Dit lijkt een fout, tot je even een recente foto (19-4-2011) van Hectorrail 182 531 La Motta opzoekt:[img width=400 height=300]http://www.bahnbilder.de/1024/am-194-konnte-ich-hectorrail-505612.jpg[img]Bron:bahnbilder.de/user:Alexander Kluge.Dan blijkt de lok dus wel te kloppen, voor zijn huidige inzet voor Hectorrail in Duitsland.De opgeplakte sticker met D-DISPO op deze foto, zit ook precies zo op het model van de lok. Zulke nauwkeurigheid was ik bijna niet meer gewend van Roco, zullen oude tijden dan toch weer gaan herleven bij Roco? Laten we het hopen.Groet Peter,
Toch maar weer es wat nieuws voor buitenNu nog wat spul voor erachter zoeken. iemand suggesties?