24 maar, ik heb er wel 100!
Kun je eens wat meer plaatjes schieten? Als ik op je foto klik van de 627 krijg ik zo'n vervelende goederenwagen.
.... Wat tegen valt; de los meegeleverde opstap tredes veroorzaken ontsporingen doordat deze de wielen doen blokkeren. Nog erger; de trein heeft grootse moeite om zuiver door een R2 bocht te gaan, het gaat met horten en stoten.
Ik herken dat. Paar weken geleden in de laatste minuut een model aan mij neus voorbij zien gaan.Ik was online en kreeg een mailtje van eBay. Maar voordat ik was ingelogd en mijn bod bevestigd had was de tijd voorbij...Frustrerend, maar wel wat van geleerd en hetzelfde grapje onlangs zelf uitgehaald.
Wat tegen valt; de los meegeleverde opstap tredes veroorzaken ontsporingen doordat deze de wielen doen blokkeren.
Ik zag vanmorgen een ander nummer dan die op drehscheibe, de 627 004 geloof ik... in elk geval Bw Braunschweig...
Het is ook helemaal niet de bedoeling om deze zaken te monteren als je er mee wil gaan rijden. De opstaptredes zijn uitsluitend voor vitrinegebruik meegeleverd.
Je zou de opstaptreden ook aan de draaistellen verlijmen, in RailHobby 91/2 heeft meen ik een ombouw artikel gestaan. Overigens wel met een zilverbuik.Grt, Ronald.
Een paar van de aanwinsten van de afgelopen tijd:3 Franse Gs uit de EUROP pool voor tijdperk 4 in verschillende kleuren van Electrotren:dirkjan