Het Boek over Borkumer Kleinbahn gaat voor het overgrote deel over de Kleinbahn. Heel veel info, foto's (waaronder veel oude) Gleisplanen, en tekeningen van het materieel waaronder dat dat wat allang is verschroot. Echt de moeite waard. Ik kon op Borkum het alleen vinden op het station in de stad, waar ik dan ook heb gekocht voor 25 euro.
Hoi allen,Soms moet je gewoon mazzel hebben. Lang gezocht naar CNL rijtuigen van LS Models (en overige exemplaren zoals nu rondrijden in internationale treinen). Zwaar moeilijk te krijgen, en nu ineens ditBovenaan al een tijdje geleden van Ebay: Een Bvcmbz van DB Autozug, zonder OVPDaarnaast op de foto:- Een WLABm171 van DB Nachtzug (LSM 46 030-1), overgenomen van een forumgenoot- Een WLBm 172 van City Night Line (LSM 49 013), gevonden op HoutenEn vervolgens ineens bij mijn huisdealer, zo goed als nieuw en voor slechts 30 euro het stuk:LSM 49 014-1, Bvcmz, CityNightLineLSM 49 014-2, Bvcmz, CityNightLineLSM 49 015-1, Bvcmz, CityNightLineLSM 49 015-2, Bvcmbz, CityNightLineLSM 46 022-1, Bvcmz, DB NachtzugHappy happy joy joyMartijn
Mijn aanwinsten van deze dag is een officiele reisgids van de Nederlandsche Spoorwegen. (geldig vanaf 20 Juli 1941)Een boekje van plechtige herdenking van de spoorweg staking op 17 septemver 1945.En nog een reisgids die geldig is vanaf 17 Juli 1944.Groetjes,Antal
RTS nu ook actief in Canada:
2. Bij iedere winkelier die Roco in het assortiment heeft.