Links: pallet met producten er op afgedekt met een zwart zeil?Rechts: kist met deels een zwart zeil er overheen?
Midden: Iets van een Zet- of knipbank?
Nog een aanwinstje van afgelopen weekend, terwijl jullie Houten onveilig maakten kon ik rustig even neuzen bij Harlaar. Ik ga namelijk een beetje Amerikaans erbij doen, ben namelijk al jaren Union Pacific fan. Maar voor ik nog verder afdwaal:Allebei van Athearn, de lok komt uit de Genesis lijn.-foto-UP SD70ACe #8402, analoge variant, wel DCC voorbereid.en omdat er toch meteen wat achter moest en ik een zwak heb voor Stack trains:-foto-RTR Maxi III Well Car, TT #73547Het geheel rijdt nu alleen nog op de testbaan, de plow (koevanger) van de SD70ACe past namelijk niet over de FL wisselmotertjes.Groet Peter,
Mooi spul Peter! Ik ben wel jaloers. Ga je ook een Amerikaans baantje maken? Kijk ook eens op amerikaanse-treinen.nl, dit is een forum voor alles wat met Amerikaanse treinen te maken heeft.
Overigens is het verschil in formaat tussen een UP SD70ACe en een NS 2400 iets wat eigenlijk een foto waard is.Groet Peter,
ik ben afgelopen week met de trein tot de lofoten gegaan in Noorwegen. Vanaf Sandefjord helemaal tot Bodo. Ongeveer 1700 kilometer. De etape Trondheim Bodo is het bijzonderste deel, je gaat dan door de poolcirkel. Dit was de treinna aankomst in BodoDeze lok zat ervoorIn Trondheim heb ik modellen van de rijtuigen gekocht van NMJ, heel mooi.Nu de loc nog .....
Tja, als je A zegt.....