Nieuwe aanwinst:Deze wordt omgenummerd tot 6235 of 6304, een 'huur Belg' van ACTS.
@ Chris, Nee, hij blijft maar 2 lampjes houden omdat hij toch alleen als rangeerloc werd gebruikt en dus ook maar 1 lampje nodig had. En niet alle huur Belgen hadden 3 frontseinen.
Dat wist ik niet, maar dat lijkt me dan helemaal goed nieuws voor Richard!
Ik probeer hier wat van boven water te krijgen maar kan niks vinden op het grote WWW. Misschien dat er 'ns voor heel even een huur type 62 hier was maar doorgaans kregen ze allemaal een derde frontsein. Komt nog bij dat een Reeks 62 zonder het derde frontsein geen normaal Nederlands rangeersein kon tonen omdat je de onderste frontseinen niet apart kon schakelen... Nummers die ik ff uit het hoofd tover zijn de 6204 en 6228...
Zwart. Dat klopt voor de RTS letters op het front, maar inderdaad niet voor Swietelsky.ps. wanneer maak je de FER 220 af?
Voorlopig ben ik weer gewoon terug bij de eenheidsworst.. Bart
Vrijdag deze loc in Neustrelitz in het echt gezien en een dag eerder in model gekocht in Duitsland (was goedkoper en hoefde dan ook geen portokosten te betalen):De Roco 62954.Ten opzichte van de 62848 (oranje 221 135) zijn er wel verschillen, namelijk het dak is anders (maar helaas niet helemaal correct) en de V-vorm op de neus is beter (die van de 221 135 is niet spits genoeg). En ook de luchtslangen zijn schuin geplaatst (bij de 221 135 naast elkaar).De verlichting is nog wel veel te fel, dus daar moeten nog een paar weerstanden tussen geplaatst worden (ik rijd analoog).