voor een ( geplande ) diorama.......... foto geleend van de winkel: modelbahnwelt24
en dat is precies wat deze jongen vanavond gaat doen ,ronald.mooie aanwinst die thalys.groetjes chris
Dit bouwpakket heeft niks met vleermuizen te maken, eerder dames van lichte zede
Mijn nieuwe aanwinst is een boek:500 LocomotievenHier staan allerlei locomotieven in, gesorteerd op stoom, diesel en stroom. Per loc een plaatje, korte beschrijving en lijstje met basis-info.Voor wie wil zoeken: isbn 978-3-625-12103-9Helaas helemaal niet te vinden via Bol, noch via Google... Ook de uitgever NGV is niet te vinden, wat mij verbaasd aangezien ze bij een boekenvoordeelwinkel er diverse boeken van hebben liggen (500 "voertuigen").
@Schachbrett,Mooie set man!!!Wist niet dat deze ook bestonden?Ik heb ze tot nu toe alleen in bruin van DB, rood DB Cargo en in bruin van OBB gezien (deze heb ik zelf ook).Is deze set van Roco (oud) of nieuw van Fleischmann? En misschien een domme vraag maar zouden deze wagens wel eens in Nederland kunnen zijn geweest?Vind ze namelijk wel heel erg mooi en aangezien ik Nederlands rij Groet,Raymond
Daar hebben Chris en Raymond alleen weinig aan, want die rijden schaal N.De door jou getoonde wagen is Roco Schaal H0.
Voor zover ik weet heeft Roco de gele versie ook in N uitgebracht.