Pakketje uit Noorwegen, heeft er drie weken overgedaan om van Oslo in San Jose te komen. Heb nog geen tijd gehad om de doos verder te openen. Heb al een decoder klaar liggen...Groeten, Lolke
Ik mis wat ramen... geeft daardoor toch een wat merkwaardig gezicht...
Pakketje uit Noorwegen, heeft er drie weken overgedaan om van Oslo in San Jose te komen. Heb nog geen tijd gehad om de doos verder te openen. Heb al een decoder klaar liggen...
Ik had het model op mijn lijstje staan maar heb er na het zien van het studiemodel toch vanaf gezien. Persoonlijk vind ik de kop van het treinstel niet echt goed lijken op zijn grote voorbeeld. Maar dat is een kwestie van smaak.
Hmm,.. hoop zo'n auto ook nog is tegen het lijf te lopen. Groeten,Herman
Ik heb het prototype gezien in Dortmund in april, die viel mij ook niet heel erg mee, maar André Goossens verzekerde me dat het uiteindelijke model beter zou worden, dus daar ben ik maar vanuit gegaan en ben er erg blij mee. En het is natuurlijk ook zo dat als je er zelf geen goed gevoel bij hebt het zonde is van de uitgave, dan kun je van dat geld een hoop andere leuke dingen kopen.Op pagina 6 in dit draadje staan nog een paar detailfoto's.