De SS4 van BachmannChina . De machinisten kunnen via de buisbalg van de ene in de andere lokdeel komen . Het model is 2 motorig . De A unit kan alleen rijden . De B unit moet gekoppeld worden aan de A unit om te kunnen rijden .gr Jos
Jos, mooi spul hoor! Zo'n dubbelloc ziet er altijd leuk uit, zeker zo'n exotisch type. Hoe rijdt dat spul van Bachmann China eigenlijk?Groeten, Geoffrey
Alle lok's hebben een 8 pins decoder aansluiting . Er zijn voor sommige lok's een geluidsdecoder . Ik ben niet tevreden over de DF4B geluidsdecoder (afwijkend type , je moet de hele print vervangen en alleen die lok kun je met een kleine afstandsbediening besturen ) Wagens geen probleem .gr Jos
Ik denk er juist aan een DF4B in het groen te kopen, omdat ik dat type zelf bij Ba Da Ling station heb zien rijden (helaas geen tijd gehad om in Beijing op zoek te gaan naar modeltreinwinkels, erg jammer). Ik ben verder niet bekend met Chinees modelspoor, maar ik heb al uitgevonden dat Bachmann verschillende herziene versies op de markt heeft gebracht. Verder goed winkelen op internet, want prijzen verschillen enorm.Maar zoals Peter al zei, leuk om eens materieel op dit forum te zien waarvan het voorbeeld niet Europees of Amerikaans is!-Ja , dat is ook leuk .Groeten, Geoffrey