Zó een test......... daar zit ik nou op te wachten. Bij voldoende animo wil ik dit wel in gang zetten.
Voor die lijst moet je eens bij de Miba Digital Specials kijken. Daar zit voor drie categorien (mini's, Standaard en Geluidsdecoders) een uitgebreid spoorboekje met mogelijkheden, beperkingen en aardigheden. Vooral het de regels met de motorstroom en het aantal functieuitgangen, heeft bij mij alijd de warme aandacht bij de keuze van een decoder.Jan-Peter
Hoi Jan-Peter, wellicht een link?
Maar ondanks mooie specificaties laat ik Tams en Uhlenbrock voor wat het is.
@ BenHet probleem is Ben, dat er voor elke gelukkige gebruiker wel een te vinden is die niet tevreden is. Of dit altijd te wijten is aan het product of toch aan de gebruiker, laat ik even in het midden.
Laten we het eenvoudig houden want als je alles wilt testen is het einde zoek. Verder kun je per kategorie testen net als de ANWB, stads auto's, combi's, middenklasser's enz. Eerst moet je een standaardbaan bepalen, lengte, straal en hellingshoek. en die kun je dan in 2 en 3 spoor uitvoeren. Een aantal standaard lok's die een goede doorsnede geven van wat er in Nederland rijd. Vier of vijf stevige platte zes-assers die je kunt verzwaaren tot de wielen van de lok doordraaien. Een IB zou als standaard controler kunnen dienen zodat zowel met DCC als ook met Motorola getest kan worden.