Ik heb een aantal keer geprobeerd via MCH onderdelen voor Roco te bestellen, nog in het Reyne tijdperk. Geen resultaat. Na meer dan een jaar via een andere winkelier lukte het wel binnen enkele weken. Ik heb dit MCH nooit verteld, daar staat inmiddels 6 jaar later mijn bestelling nog open ...
En dan MCH niks vertellen ?
en anders moet je gewoon vragen hoe het met je bestelling zit. vergeten is menselijk, het kan best zijn dat jan een bestelling per ongeluk niet heeft doorgegeven. dan vraag je het gewoon, en komt het alsnog goed.
Overigens heb ik hem er ettelijke malen naar gevraagd, voor ik naar de concurrent ging.
Kreeg wel een zakje met onderdelen van een Liliput BR 18, een loc die ik inmiddels al 5 jaar geleden verkocht had.
Echter, ik voel mij door dit bedrijf waar ik voor een bedrag met vier cijfers voor de komma spullen gekocht heb enigzins ********. Jouw medelijden met MCH vind ik volledig onterecht.
En na zes jaar nog niks leveren vind jij normaal Maarten?
Ja, volstrekt normaal.Wanneer er in de keten tussen klant (bestelling bij winkelier) en de fabrikant (leverancier van het onderdeel ? of bij de leverancier van dit onderdeel vanwege uitbesteed werk ) en de weg terug ook maar iets mis gaat, laten we even zeggen binnen twee weken na bestelling door de klant, dan kan dat na 6 jaar dus nog steeds mis gegaan zijn, nl. niets gebeurd zijn. Of herhaaldelijk actie op ondernomen zijn, maar alsnog niets gebeurd zijn.