Dat is een interessant thema! ........Soort van railpont dus, maar alleen lagen de schuiten overdwars bij het afrijden. Van de wagons op 2 schuiten werd dan een trein van 16 wagons gevormd. Laat je die "circulatie" ook in miniatuur zien? Bijv. fiddleyard (met schuiten, onzichtbaar) vanwaaruit af en toe een nieuwe schuit "opduikt" die gelost moet worden? En dan het hele rangeerspel om van de losse wagons een complete trein te maken?Lijkt me prachtig!Ik blijf het zeker volgen.Groet,leo
Ik haal mijn houtjes meestal bij het lokale modelspoorboertje. ....Tussen mijn bladwijzers op de pc staat deze: http://www.northeasternscalelumber.com/ en op www.wolfscreek.nl heb ik ook nog een aantal links met leveranciers van kleingrut staan.
PS één middagje niet op het forum geweest en meteen 3 pagina's voor reacties.... gaat lekker
Interessant plan Ronald! heel interessant... Ik had al op Eurospoor gehoord dat je wat meer zelfbouw wilde gaan doen... Ik heb wel het gevoel dat het je gaat lukken. Leuk! Moet ik al een plekje op de stand vrijhouden voor Eurospoor 2011 voor een demo bouwen? En voor 2012 voor de gehele baan?Groeten Ronald.PS één middagje niet op het forum geweest en meteen 3 pagina's voor reacties.... gaat lekker
En ja, bijna 600 reactie's in een middagje is behoorlijk.... keek er zelf ook van op!