Even voor de goede orde de Marklin / Trix versie is gewoon 1 op 87. Dit staat gewoon in de catalogus.
Loop je al druk te maken over een model dat een paar dagen of hooguit een paar weken te laat is?Ik zit al vanaf september 2005 te wachten op de reeks 13 van lsmodels.Het was eigenlijk de bedoeling dat die toen op de markt gebracht zou worden.Dus over datum gesproken.
Alleen jammer dat de Trix niet zo soepel rijdt hier.
Er was nu tot 30 juni een speciale inteken prijs zie de site van mehano. Bij Brekelmansmodelbouw was dat 170 euro. Maar ik neem dus aan dat die prijs nu hoger ligt anders is het geen speciale inteken prijs.Marcel.
Chris kijk eens op www.rocky-rail.com.Marcel.
Even voor de goede orde, waar staat het dan, ik zie het nergens op de pagina staan... Het enige wat er staat, is "lengte op schaal". En nergens staat een schaal gedefinieerd. En aangezien Märklin H0 een schaal heeft tussen de 1:87 en 1:110, weet je het nog niet. Het zou niet de eerste keer zijn dat Marklin iets wat kleiner maakt, omdat de trein anders gelanceerd wordt op wissellantaarns.Davy, iedereen maakt fouten, zelfs Märklin, wees je daarvan bewust en ga het merk niet blind verdedigen. Kijk goed, reken misschien wat na en geef daarna pas een oordeel. Te vaak gaan mensen zomaar wat roepen en daar schiet niemand eigenlijk wat mee op. En ja, helaas ben ik ook iemand die daar telkens weer in tuint... Sorry voor deze onderbreking, maar ik wilde het graag even kwijt...En over die Mehano, ik hoop hem snel in het echt te zien, want het plaatje is me toch nog iets te klein om er een goed beeld over te krijgen.Groeten Henk, die hem niet gaat kopen, heeft de Trix al en het is een beetje kapitaalvernietiging om die weer te gaan verkopen. Afgezien van het feit dat je niet weet of die beter wordt. Alleen jammer dat de Trix niet zo soepel rijdt hier.
Dit is precies het antwoord wat ik hier al had verwacht dus ik heb even verder gekeken en in een catalogus van 2001/2002 staat schaal 1 op 87.