Zelfs bij de firma 'Zwets en Zwijn' hebben ze vast wel telefoon, dus als jij zonder te bellen op je fietsje stapt,blijf je weliswaar fit, maar ben je ook een beetje dom in de weer...
Wat is de meerwaarde dan Piet als bekend is of iemand zijn centen verdient met treinen, die zie ik niet zo.
Vraag 1:Mag de winkelier, aanbieder, webshophouder, fabrikant zelf die aanbieding plaatsen?Vraag 2:Wat voor restricties hanteer je bij de "fake aanbieding" wel een goede prijs ergens voor zetten maar geen voorraad hebben, of toevallig net uitverkocht.Vraag 3: Wie bepaald wat een goede aanbieding is? de indiener, de moderator, de fabrikant?Vraag 4: Aanbiedingen alleen in NL of ook de de rest van de wereld?Vraag 5: Hoe is de objectiviteit gewaarborgd? Ondanks dat ik graag mijn aanbiedingen via BNLS bekend zou willen maken, ben ik uiterst huiverig voor de uitwerking hiervan.
Ik kan me niet herinneren dat ik vervangen ben. Sterker nog, ik ben de langst functionerende modelspoormoderator (3x woordwaarde) van Nederland! mvg,Gert
M.i. zou het verplicht moeten zijn om óf een volledige omschrijving te geven, of om het artikelnummer(s) te noemen. Die kun je met google zo nazoeken.Ik zou dat graag toegevoegd zien aan de regels.Jeroen