Ik heb diverse mensen gesproken die het groene Mat'54 nog goed herinneren
Overigens en overigens, krijgt Plan U 114 nog witte NS logo's? Jeroen
Is niet de bedoeling nee.Verder kan ik vertellen dat het aanbrengen van eigenlijk simpele details als emaille borden veel meer tijd in beslag neemt dan je vooraf in kan schatten.De 114 heeft bv 20 klasseborden , oftewel 20x uitmeten, ze hebben natuurlijk 4 boutjes, dus 80x boren, 80x tappen en dan ook nogeens 80x vastschroeven. Kan je vertellen, dan is je dag zo om en heb je een lamme hand Binnenkort dus alleen niet roken dan nog, ondanks dat er een stuk minder zijn, vond ik het toen wel even prima...
montagekit?
Hmmm laten we de lage A dan maar aan de SMMR overlaten, die hebben nog de 2296. Al is het daar angstvallig stil over alles behalve de 2225.
het eerste moet je doorstrepen, en het laatste omdaaien De kleur die er nu op zit, is vergeleken met in totaal 4 andere stukken alwaar deze kleur op zit/zat:-de pec (nooit iemand over een verkeerde kleur gehoord??)-een nog aanwezige reservedeur van mat'46-restanten op de trein-een originele kleurenstaal van NSTevens heb ik een pot verf gezien, altijd in het donker gestaan maar helaas uitgedroogd. Het kwam gewoon overeen.
Vrijwel alle Nederlandse museumbedrijven maken zich schuldig aan het smokkelen tijdens "restauratie"werkzaamheden.De ergste zijn in feite die lijnen waar men rijdt met materieel dat daar oorspronkelijk nog nooit geweest is of heeft dienst gedaan.