Jonge kinderen willen inderdaad kijken
Heerlijk toch, jezelf onderdompelen in een warme dampende massa gelijkgezinden (qwa hobby dan).
en op je nek zitten om nog beter te kunnen kijken. Kunnen ze ook nergens aankomen.Maar na een uur wordt die zak aardappelen op je nek wel erg zwaar (en warm). Bovendien zijn die friemelhandjes in je oren, voor je ogen en aan je neus op een gegeven moment wel irritant.
Daarvoor zijn rugdragers uitgevonden ( krijg je die klachten tegen rugzakken weer ) maar die zijn idiaal. Zitten de kinderen goed in, en kunt er als ouder uren lang me lopen.
Daarvoor zijn rugdragers uitgevonden ( krijg je die klachten tegen rugzakken weer ) maar die zijn idiaal. Zitten de kinderen goed in, en kunt er als ouder uren lang me lopen. )
Of neem een draagdoek, nog veel beter voor ouder en kind. Kunnen ze ook rustig tot een jaar of negen in. Ben je meteen geen rugzakdrager meer...
Ja ja, ook voor een kind van bijna 4 en 20kg??Hij kan prima zelf lopen maar dan ziet ie niets en zit ie overal aan;'Papa, op de nek wil ik!'(let vooral op het woordje: 'wil'. Ik wil zoveel..... vooral als ik op een beurs loop)
maar ik had het samen met de club collega's te druk met wachten tot we weer mochten rijden ivm infrastoringen*.*= Weten jullie meteen waarom ik geen stoomloks op de modelbaan heb.MvG Peter,
<< Begin Offtopic >>Peter, gaat het hier om? Stoomdagen Doetinchem: Alle ritten afgelast en Stoomdagen Doetinchem: Debacle Stoomtrein ?<< Einde Offtopic >>