Maar is er nog iets gekocht of blijven we zeuren over niets?
Toen ik zei: zo, volle pond voor het laatste uurtje, keek de kassa-juffrouw heel zuur naar mij...
Hoop dat het in oktober weer zeer rustig is met weinig handelaren, hebben we weer is wat anders te lezen hier
Kreeg je geen dropje meer dit keer?
Ach ... gewoon weer wat sneeuw en een weerswaarschuwing nodig ... kan me er eentje van begin dit jaar (of eind vorig jaar?) herinneren waar je zeeën van ruimte had ...
Wel heb ik aan de handelaar van houtenrails gevraagd wanneer de digitale versie verwacht werd en hier werd schaapachtig op gereageerd
Dat kan men zelf wel inschatten. Ik heb zelf een zoon van bijna 3 (ook weg van treinen) en een dochter van bijna 1, maar die neem ik niet mee naar treinenbeurzen.Gewoon om mezelf en andere beursgangers wat prettiger te laten rondneuzen. Jonge kinderen willen kijken, aanraken, voelen, proeven en vaak ook stukmaken, en aangezien alleen het eerste kan op een beurs, hebben ze het al snel gehad (treinengek of niet). Dan kan papa de Duplo beter meenemen naar huis (doe ik dus zelf ook).Dat je niet altijd de keuze hebt ze thuis te laten is waar, maar een treinenbeurs wordt altijd ver van tevoren aangekondigd, dus tijd zat om wat te regelen (alleenstaande ouders wellicht daargelaten).