Ben je nou helemaal belazerd! Voordat die DE-5 er dan eens is, lig ik vast al jaren onder de grond! Nee, met losse rijtuigen en motorwagens hebben ze nu genoeg ervaring, kom nu maar eens met een lang treinstel
Mestsilo's heb je ook in een ronde vorm.
Wahahaha,ja een SRV wagen 1:87 lijkt mij ook wel wat maar dan met NS teken!! Greetz:Menno_______________________________________________________________________________________________________________SRV: Nickname vd wadlopers!!
Wahahaha,ja een SRV wagen 1:87 lijkt mij ook wel wat maar dan met NS teken!! SRV: Nickname vd wadlopers!!
Als ik nou toch vraag om de silo van Wehl, met een diascan erbij nota bene waarop je kunt zien dat het ding zo rechthoekig is als het maar kan, waarom begin je dan over ronde MESTsilo's?
Als ik nou toch vraag om de silo van Wehl, met een diascan erbij nota bene waarop je kunt zien dat het ding zo rechthoekig is als het maar kan, waarom begin je dan over ronde MESTsilo's?Als jij vraagt om adresjes voor LSM ICR's komen we toch ook niet met zaakjes waar ze Märklin blikken IR-rijtuigen hebben?
Nee... echt een good old SRV wagen, en dan niet een simpel ding van resin; nee 1tje met mooie lensjes als lampen etc, zodat hij om te bouwen is naar Car System....Bouwkit geen bezwaar (voorkeur zelfs)Grt,Gerard