het was een italianse machinist , met een WTBer (werktreinbegleider ) van spoorflex safety firtst. en de borden worden korte tijd daarvoor verandert of slecht zichtbaar het hele raport kun je lezen wie wil kan mij mailen op nscargo@gmail.com , dan stuur ik je het orginele raport door in een PDFformaat groet stefan
de keperbaken hebben er 'ongestolen' en vanuit de trein zichtbaar gewoon gestaan vanaf 25 oktober 1972 tot aan de vervanging door een gele pit op 4 december 2011. Niks mis mee. Had het afrembord na de overweg er nog wel gestaan dan had dat waarschijnlijk ook niet meer geholpen om tijdig tot stilstand te komen...
Tot slot, regels over het wegleren zijn nog net zo vaag als dat ze waren voor het ongeluk van Stavoren. Het ligt maar net in welke organisatie je zit hoe men dit aanpakt.
Ik blijf het minimaal vinden ..........
........... volgens de maker van de video is het ook afwijkend van de normale situatie.
Ik vind een keperbaken die over ca 150m verspreid staat beter als één voorsein wat één keer een geel lichtje toont.