Omdat ik dan twee trappen op moet met het gevaarte, wil ik hem daarna liever ook op zolder houden
...De dressoirkast blijft dus nog even opgeleukt met het Bruggetje ...
Laat alsjeblieft iemand met je meelopen als je dat gaat doen. Je moet er toch niet aan denken dat je zou struikelen.mvg,Gert
Prachtige brug Jeroen,Kun je ook eens een foto plaatsen hoe imposant die op je kast staat?Gr, Marc
Jeroen,Wat fijn dat jij ons op deze manier een loer hebt gedraait, jij boefje
Wat dan wel weer fijn is dat de rest van het verslag integraal te lezen is en zo kan ik een van mijn favoriete toppics nu zonder wachten in een keer uitlezen en de gehele brug aanschouwen.
En ja ik blijf erbij, even een minuutje of vijf stilte omdat er over dit werk weinig meeer te zeggen is dat al niet door andere gezegd is, dus geniet ik nog maar eens van de foto's.
Ik zie het probleem ook niet... Dit heeft een hoge kunst waarde... dit in tegendeel wat er normaliter op een dressoir gezet wordt.. muffe beeldjes of kandelaars..
Zet die lampjes er voor, dan kan die brug nog iets naar achteren en neemt hij minder plek in. is ze ook weer tevreden en mag hij 14 dagen langer staan voor ze weer begint te zeuren
.....Zoals te zien is past de brug precies op de kast.... Ik snap nu werkelijk niet waarom mijn vrouw die brug graag naar zolder ziet verdwijnen. Jeroen
Je mag ook best eens langs komen hoor, als je de brug live wilt zien.