Dus Eric, Jij durft jezelf ervaren te noemen?Wat een eigendunk zeg.Ik ben hier geen ervaringsdeskundigen, daar heb ik ook mijn mensen voor.En niet alleen op dit forum.
ik bijna maar ik zie (heb net het hele draadje doorgelezen) dat je de oude fleischmann rails heeft, tenminste dat heb je wel voor je proefstuk gebruikt. het is niet slim als je met verschillende soorten rails gaat werken, helemaal niet fleischmann en roco bijv. want er zit daar een hoogte verschil in waar je treinen soms van kunnen ontsporen, en het is in ieder geval al helemaal niet goed voor je wielen. en om dat nou helemaal mooi te gaan slijpen is ook een werk. en dan maar niet hopen dat je uitschiet.dus je moet goed over de rails nadenken, voor de rijeigenschappen, en voor het oog. de meeste rails zijn een wereld van verschil, qua kleur en qua structuur.mathynk
Hej,Ik ben 17 en had mijn baan met 25 electrische wissels allemaal van Fl* Modelgleis en een stukje piko A-rails gerealiseerd dus modelrails is volgens mij nog steeds gewoon te koopM.v.g.