Mijne heren,Over het algemeen hebben de personen rijtuigen en ook menig goederenwagen een zeeg bij nieuwbouw en deze werden ook toegepast als de rijtuigen binnen kwamen in Haarlem voor een zijwand-/stelbalkschade overeen redelijke lengte. De Botsploeg (schade afdeling) in Haarlem zette de schadebak ook met een zeeg door middel van vijzels onder de stelbalk te zetten en in het midden van de rijtuig het hoogst en als de stelbalk, stijlen en dwarsregels en ook de huidbeplating afgelast waren dan werden de vijzels los gezet, maar de rijtuig had dan wel nog een zeeg van millimeters. Of te wel een kleine bolle rug. Groeten, Marc
Ik zie ook dat een enkel rijtuig van je lijkt wat scheef hangt, ik heb dat gisteravond bij enkele van mij ook geconstateerd.
Eh ... op dit moment erg weinig tijd lieve mensen. Ik probeer woensdag wat uitleg te geven met de nodige pikturen dabei.Maar engelengeduld komt zeker in mijn boekje voor. Jeroen
Een mooie donkergrijze kleur is die van Tamiya TS 48 Gunship Grey uit een spuitbusje. Deze kleur oogt absoluut veel beter dan dat lichte Artitec grijs.