Maar goed, wat ik me nu afvraag (even voor het gemak ervan uitgaande dat de importeur meeleest en/of op de hoogte gebracht is) :
Ik ben het met Bart eens. Als ik wagens in deze prijsklasse koop wil ik ze op de baan kunnen zetten en gelijk rijden zonder gefrunnik. Koppelingen wisselen is al lastig af en toe.Soms moet je zoveel kracht zetten om de koppelingen los te krijgen dat ik vrees dat de losse onderdelen door de kamer zullen vliegen. Wanneer gaan de producenten nou eindelijk de koppelingen los bij de wagens leveren. Dan kan iedere modelspoorder zelf kiezen welke koppelingen hij/ zij plaatst.Voorlopig koop ik in elk geval geen goederenwagens meer. Heb al veel te veel !
Maar goed, wat ik me nu afvraag (even voor het gemak ervan uitgaande dat de importeur meeleest en/of op de hoogte gebracht is) :Wat gaat er aan gebeuren? Worden deze wagens nou echt zo op de NL markt gedropt? Mogen we straks vervangende assen verwachten a la LSM/Eurotrain/Roco met hun kapwissels? Of meent men nog steeds dat het 'wel goed genoeg is' ?
Je gaat toch niet in de winkel kijken of de wielen ovaal zijn of niet.