Tweetjes en drietjes dus. Farikant Stadler noemt dat zelf ook zo.
De powerpack telt niet mee.
Ik zie ze niet (zo snel) "tweetjes en drietjes" zeggen. Wel "separate power car" bijvoorbeeld.
Ik heb met verbazing alle reacties mbt tot de Arriva Spurt gelezen en kan helaas, maar één conclusie trekken.De meeste schrijvers hebben het model nog niet eens gezien en menen alleen door het prijsniveau hun oordeel te moeten vellen.Ook wordt er bij de meeste van u niet bij stilgestaan dat het een product is wat in kleinserie en met veel aandacht geproduceerd wordt en niet als massa product in China wordt geproduceerd.Ondergetekende heeft de Arriva versie wel gezien en kan zeggen dat het een prachtig product is met goede rijeigenschappen. De digitale uitvoering biedt vele mogelijkheden en de sound decoder heeft veel geluidsitems, als remmen, omroep, deuren dicht, etc.Alvorens met de grote trom te slaan (typisch nederlands) zou ik een ieder van u eerst eens willen vragen om moeite te doen het model in het echt te bekijken en daarna positief kritisch te oordelen.Zelf heb ik het Arriva model op Eurospoor en bij Volp gezien en men wist mij te vertellen dat het Veolia model zelfs nog voorzien gaat worden van de afbeeldingen zoals ook nu in Limburg het geval is. Zij verwachten dit weekeinde een Veolia model (nog zonder de afbeelding) in huis te hebben.Ook heb ik begrepen dat beide modellen Veolia en Arriva op de Modelspoordagen te zien zijn. Reden voor mij om ook nog even naar Rijswijk af te reisen.Misschien moesten de kritikasters onder u dat ook even doen.FT