Wees blij dat ze over het nummer beginnen. Dan gaat het de goede kant op Inderdaad als ze bewegende deuren zouden hebben, zouden ze te duur zijn geweest.Met alle techniek is het zo, dat hoe langer op de markt, hoe goedkoper het wordt.
..... Die sluitverlichting is mooi. Alleen nou zat ik alweer te denken, wat als je een kopstation hebt en wilt kopmaken...
dus, nieuwe nummers op de rijtuigen. Stamnummers van de 2009serie kan ik even niet opzoeken...
Je hoefde de set ook niet in handen te hebben om te zien dat het nummer op de verkeerde plek zit. Verder is het inderdaad een mooie set. Die sluitverlichting is mooi. Alleen nou zat ik alweer te denken, wat als je een kopstation hebt en wilt kopmaken. Goede prijs? Dat is subjectief.PS: leuk roco rijtuigen op marklin rails. Is deze geschikt voor 2-rail en 3-rail?
Oh ja, het gezeur over de foute claxon, missende airco, misschien foute .... (full maar zelfs in)
Als je kop wilt maken, dan moet je gewoon trek-trek treinen rijden.
Dan bouw je in het andere rijtuig iets in van Digirails...
is er ook een foto van de voorkant van de loc 1776, ziet deze er zelfde uit als de 1601, dus een mooie zilveren rand om de led?
De set staat al voor 400,- euro op marktplaats.