Denk jij dat er veel starters zijn die meteen 700 euro uitgeven?mvg,Gert
de kans is zeeeeeeeeeeer klein dat een starter in een keer zoveel geld over de balk smijt.Jos.
- omdat het ze onderhand erg veel krediet kost- omdat het goed doen net zo makkelijk is- omdat mensen die het niet interesseert het óók kopen als het goed is, maar mensen die het wél interesseert het niet kopen als het fout is- omdat we in 2010 leven en het echt beter kan en echt beter moet- omdat wij als consument wat te zeggen zouden mogen hebbenNog even doorgaan?
1- Ik verbaas me wel eens als ik zie wat voor gigantische, en niet alleen kwa formaat, kado's er aan kinderen gegeven wordt.2- Over de balk smijten vinden ze dus van niet en van dat nummertje weten ze niet.3- Van mij mag je rustig doorgaan hoor .
We moeten gewoon van de NS eisen hun 1776 zo over te schilderen dat hij gelijk wordt aan zijn kleine Roco voorbeeld
je kan ook gewoon niet met schrale moderne zooi rijden, heb je dit soort problemen niet...
Ik verbaas me wel over de felheid over deze foutjes. Het lijkt wel of de wereld vergaat....
Sja, als jij een blauwe auto bestelt en je krijgt een groene en de dealer belooft beterschap, en je krijgt vervolgens weer een groene, en de dealer belooft beterschap en je krijgt vervolgens.... ach je snapt hem wel toch?