denk ik Mvg,Henk
De IB-Com wordt geleverd met een software utility. Kijk even in de manual. Je kunt een lok laten rijden, wissels bedienen, bezetmeldingen laten zien, decoders programmeren enz. enz. Net als bij een echte IB dus, alleen op een PC scherm.
Met de IB-com zijn 32 decoderadressen gelijktijdig aan te sturen.Om de multimuis aan te sluiten heb je een Maus Adapter nr.63840 nodig http://www.uhlenbrock.de/germany/index.htm kijk dan bij produkte en dan adapter.Koos Jabaaij.
Dank je, weer wat geleerd. Ik heb het gelezen in de manual, maar het was wel een heel gezoek eer ik die op de site had gevonden.'t Zou handiger zijn als dit hier stond.Mvg,Henk
Preciezer gezegd, je kunt maximaal 32 decoders tegelijkertijd aan de IB-Basic hangen, los van het feit of je ze tegelijk aanstuurt of niet. Het is een beperking in het aantal 'slots' dat beschikbaar is. Zodra je aantal adressen voor treinen en functie-decoders dus boven dat aantal uitkomt ben je in de aap gelogeerd.
Volgens mij klopt dit niet helemaal Gerard. De beperking is maximaal 32 decoders gelijkertijd aansturen, er kunnen wel meer op de baan staan, maar die kunnen niet gebruikt worden. Zodra je 1 loc stopt en een andere neemt kan die rijden naast de 31 die al gebruikt worden.Gr. Remco.
Gleichzeitig steuerbare Adressen 32
Het klinkt ook wel zeer aannemelijk vind ik, die decoders moeten immers alijd in contact met de software staan (standby als het ware) om te kunnen worden aangestuurd.