sommige dingen voeg ik gewoon toe aan de verzameling
Bedoel je niet een door Philotrain gepimpte turkooise plan d van roco, die heb ik wel gezien? Van tijd tot tijd zie je deze en de blauwe variant. Naar mijn smaak zijn ze niet verbeterd maar verslechterd. Minder mooie letters en doffere lak dan van roco zelf.Piet
euh, nee.
Nee, ik bedoel een plan C met Roco onderstel, messing bak, compleet interieur en aangepast dak. Philotrain heeft verschillende dingen gedaan met de Roco plan D's en dit zijn de mooiste uitvoeringen. Doen in geen enkel opzicht onder voor de gangbare Philotrain kwaliteit. Ik heb zelf een restauratierijtuig en daar steekt het zeker niet slechte Roco restauratierijtuig toch een beetje bleek bij af. Dit was een plan C in dezelfde kwaliteit.
Tjonge. Zo'n restauratierijtuig doet dan weer een stuk minder trouwens en bepaalde types koelwagentjes raak je sinds die karren van Artitec kennelijk aan de straatstenen niet meer kwijt. Misschien moet ik toch maar eens mijn bananenkarren gaan verpatsen, voordat een of andere fabrikant ze voor een paar tientjes op de markt gooit.