Doe mij maar een regel elke 3/5 jaar opnieuw een vervoerder uit laten kiezen ipv 15 jaar dat is veel te lang maar dat is ook mijn mening.
Dan is het een combi van Arriva en Veolia, want Arriva is hier in Limburg niet actief.
Toch vreemd dat de openbare aanbesteding wordt doorgezet, terwijl de politiek nu eindelijk in begint te zien dat het commercieel exploiteren van een spoorlijn ook zijn problemen heeft.
Hoi Viktor,Geen idee , hoop zo spoedig mogelijk, maar ben bang dat in de nachtelijke uren gebeurt,want het net is al vol.
Hoi,Bij toeval kwam ik er achter dat het eerste treinstel voor Emmen-Zwolle klaar is.bron dsode diesel versiemvgr Evert.
Dat is nou eenmaal de Nederlandse wetgeving. En NS is al lang blij dat ze onrendabele lijnen af kunnen stoten, anders hadden ze vast wel met de openbare aanbesteding meegedaan.
Jammer dat de NS daar weg gaat.Nu langzaamhand denk ik dat de NS zelfs zal verdwijnen.Vroeger heel NL en langzaam telkens een stuk inleveren zucht.
Ja, maar conducteur komt bij mij bijna altijd langs tussen Emmen en Emmen zuid gr. Viktor