... Zelf heb ik een paar jaar geleden ook de overstap gemaakt van KL naar TC i.v.m. het voor de zoveelste keer stoppen van de ondersteuning. De extra functionaliteit en flexibiliteit van TC was een zeer prettige verrassing. Ik zie trouwens software als een onderdeel van de modelspoor hobby en wil daar best voor betalen net zoals voor een locomotief.René
Ik zie trouwens software als een onderdeel van de modelspoor hobby en wil daar best voor betalen net zoals voor een locomotief.René
Zou je de belangrijkste punten van extra functionaliteit en flexibiliteit voor ons willen benomen? Zelf sta ik namelijk voor dezelfde afweging en overweeg om over te stappen naar TC Silver.
Zou je misschien ook weten welke van de geschetste mogelijkheden (en die klinken erg aantrekkelijk) wel voor Gold, maar misschien niet voor Silver gelden? Of anders: hoe groot is in jouw mening het verschil tussen Silver en Gold en rechtvaardigt dat het prijsverschil?
Mijn kennis van KL is gebaseerd op mijn ervaring van ongeveer 5 jaar geleden.
Maar de ondersteuning is meteen het risico zoals we allemaal opnieuw kunnen zien. Alles blijft denk ik wel goed werken, totdat er nieuwe centrales op de markt komen of huidige centrales worden voorzien van extra mogelijkheden.
Ik was dus eigenlijk benieuwd naar iemand die een recente KL versie ervaring heeft (KL6.7) en nu TC Silver gebruikt. Blijkbaar moet ik dus KL6.7 nu vergelijken met TC Gold.Maar van de prijs van 499,- daar zakt toch echt mijn broek van af.
Ik heb nog geen grote baan maar heb nog geen dag spijt gehad van de extra uitgave en nog steeds lerende om de verschillende mogelijkheden uit te proberen.René