Henk, die over 24 uur met een pilsie in de hand ligt na te genieten op het strand van Piha Beach, New Zealand.
Dus nogmaals, Maarten bedankt. Voor mensen zoals jij blijven we dit doen. Voor de anderen hierboven genoemd, talk to the hand...
Ik laat me inspireren door de sfeer, dieptewerking, gebruikte technieken, .... wat al niet. En ik kijk ook uit pure nieuwsgierigheid onder menige frieslijst om te zien hoe ze de verlichting geregeld hebben. Ik kan net zo genieten van de sfeer, het kale landschap en gevoel van ruimte dat wordt gecreëerd op b.v. station Rhede, Pays Perdu, of op enkele modules van b.v. River vallley Railway (woestijn, een halte en enkele wagons op een zijspoor), als een landelijke omgeving, industriele omgeving (Amerikaans, Engels, Duits, wat dan ook), of fantasie, zoals de tuinkabouterfabriek. Inspirerend!Bij Ontraxs ligt de lat wat kwaliteit betreft gelukkig erg hoog en is belangrijker dan het thema. Houden zo.
Maarten,Dus nogmaals, Maarten bedankt. Voor mensen zoals jij blijven we dit doen. Voor de anderen hierboven genoemd, talk to the hand... Mvg,Henk
@ Ronald Halma Nog bedankt ook voor de tip in mijn draadje: Ontraxs of Rail.Je had echt helemaal gelijk.Groetjes,Marjolein
Dank aan organisatie (OnTraxs, Mitropa en Spoorwegmuseum) voor deze zeer goed georganiseerde dagen!!!!Dank aan alle bezoekers.Volgend jaar komen we graag voor de 3de keer terug!Patrick DanckaertTrain Service Danckaert(import ESU e.a. merken)
Er zijn modelbouwers die zich ook aangemeld hebben met hun diorama's (waaronder ik), maar niet zijn uitgenodigd om wat voor reden dan ook.
....Patrick, wat moet ik nog zeggen? Als jullie content zijn zijn wij dat ook!
Dank je, Marjolein. We zien jullie uiteraard graag terug!Hans, deelname geschied alleen op uitnodiging, en niet op aanmelding. Verder zijn er een aantal criteria waarin een inzending gewoon moet voldoen (waaronder fries, verlichting en afrokking). Is dat niet het geval is het in de meeste gevallen helaas een nee. In jou specifieke geval weet ik dit niet precies, maar het staat je vrij met mij contact op te nemen en evt te kijken of er een mogelijkheid is voor een volgende editie.