Wij liepen trouwens met onze museumjaarkaart ook zo door, top Grts
En toen toch wel het mooiste model van de beurs: de Philotrain Hondekoppen. Deze zijn echt onvoorstelbaar mooi (de prijs ook!). En er stonden maar liefst 2 Beneluxen in de oude en nieuwe beschildering, een bloedneus, een proefsnor, de uiteindelijke snor op de groene en ook nog 2 gele. De daken waren perfect en de neus is gewoon heel bijzonder goed getroffen. Met ertegenover de Piko Hondekop, waarvan de neusvorm toch ook heel goed is. Alleen de zijramen in de kop zijn het net niet. Ook de pantografen op de Benelux zijn helemaal perfect uitgevoerd.
Helaas ben ik het niet met ivo eens, de dakopbouw van de hondekoppen is volgens mij niet goed. De leidingen lopen niet conform het voorbeeld, en ik mis de helft.Wat doet de ronde schijf boven de eerste klasse coupe daar nou? die zit ook op de piko modellen, maar ik ben hem nooit op het dak tegengekomen. Voor dit geld moet dit gewoon goed zijn, en dan vind ik deze fouten erg jammer. Verder en leuke beurs, het was wel druk, maar gezellig.Groeten Arjen
Er was ook een rit met de Plan U 114,
De makers zijn vast niet van het anti rokers gilde:
Vanmiddag ook bij Ontraxs geweest. Beetje druk, maar wel de moeite waard. Er stond een lange rij, maar met mijn Internetkaartje liet ik vooral veel verbaasde mensen achter me. Bij de ingang meteen iemand met een NS2000 (staat eerder in dit draadje al op de foto). Hij had al een aardig stuk gebouwd. Dat lukt mij zelden op een tentoonstelling.
Er was ook een rit met de Plan U 114, menig passagier zal wel gedacht hebben nadat ze net uit de pendel naar het spoorwegmuseum zijn gestapt....