Even terug komen op het puntje dat Roco zich geen zak aantrekt van kritiek. Daar wil ik Roco bijvallen.Dat doen ze dus wel. Dat heb ik gemerkt op Nurnberg na een duidelijk persoonlijk gesprek met Dhr Ott, directeur van Roco.En dat men daar stappen voor onderneemt weet ik inmiddels ook.Dat er duidelijke veranderingen aankomen : Ook dat gaat gebeuren. Dat zijn niet zomaar toezeggingen van een directeur.Ik heb gemerkt dat Dhr Ott dit soort kritiek (bv de Hbis) zich ZEER aantrekt.Laten we het er op houden dat de Nederlandse inbreng groter gaat worden, dan dat deze nu is als het gaat om eindcontrole.Dan nog wat. Er IS Nederlandse eindcontrole. Het gaat 9 van de 10 keer fout bij Roco zelf. En ook dat heeft nu de volle aandacht van Dhr Ott zelf.
Dat je je daar niet aan stoort strookt m.i. dan weer niet met je huidige kritiek; een ATB loc met grijze chassisranden heeft gewoon niet bestaan, en de 2299 had geen hoog A-sein, maar een lage. In mijn ogen nog fouter dan het nummer nu op de 2328 (want dat is met een omnummeractie te verhelpen, terwijl je bij de andere twee moet gaan spuiten of wisselen).
@ Henk: ik wist niet dat die luiken bij de 2201 aangepast zijn (heb die loc niet),maar dan laten ze die twee bultjes op het luikje daarvoor weer zitten...
Een loc met hoog A-frontsein heeft zo gereden, dus het kan er niet fout uitzien. Nummers moet je weten.Een loc met grijze chassisranden heeft zo gereden, dus het kan er niet fout uitzien. Nummers moet je weten.
Ow, klopt dat ook niet?