Misschien wel een beetje afgezaagd, maar ik heb gekozen voor een stuk Loetschberg baan.
Als het over Zwitserland gaat kan het niet afgezaagd genoeg zijn. Ziet er mooi uit, ik neem aan H0?En welk merk is het model van station Ausserberg?
Hoi Mark.Dat zijn inderdaad mooie foto,s van je project.Alleen en kwam bij een foto een vraag op.De bedrading op de ene foto.Weet je,als er storing komt welke draad waarvoor is.Want bij mijn vorge baan leek het precies net op deze situatie,vandaar.Daar heb ik mijzelf toen heel lelijk op vernacheld.Want O, als er toch onverhoopt een storing opdoemd.Dan komt de ellende pas goed op gang.Nu bij mijn nieuwe baan ga ik dat juist heel netjes doen.Zoals ordenen, registeren enz..Overgens verder geen kantekeningen hoor.Dat toutchscreen ziet er trouwens erg handig uit.Jij hebt op jou baan ook een burgt gebouwd,ik ook. Dit is verder een baan naar mijn hart.Sucses met de verdere bouw. Martin.
Dus nog een beetje self-made werk. Kan het zijn dat uw foto in spiegel schrift staat?Matheus.