Hoi Kevin.Even een vraag.Ik heb de filmpjes nogmaals bekeken.Daarbij viel mij iets op.Er is toen een discusie geweest over de geluidsreduserende laag voor onder de rails.Wat je daar voor ging gebruiken, daar deed je toen geheimzinnig over.Je vertelde dat je een heel speciaal soort onder kwam.Nu heb ik de filmpjes gezien, maar kon geen onderlaag ontdekken.Ga je dat nog toepassen ?Zo Ja wat ?Deze vragen stel ik, daar ik in de toekomst bij mijzelf nog een klimspiraal van een geluiddempende laag wil voorzien.Wat jij toen liet zien, vindt ik wel voordeliger, wat restafval betreft. Dan de blauwe platen die ik op de rest van mijn baan heb.Om voor de ovalen te snijden, minder reststukken, die ik verder niet meer nodig heb.Zonde om weg te gooien.Kun je me daar wat specifieke info over geven ?En waar kan ik het kopen ?Alvast bedankt voor de info.Martin.
iets over het laatste filmpje(treinen door nl)op 4:15 zit je in een coupé rijtuig, wat voor rijtuig is dit?mathynk
en kan ik ook 10 asjes doen met een heteschroevendraaier die ik even in het gasfornuis stop?