n.b. helaas geen tijd gehad om Han te vragen om naar mijn ontwerp te krijgen en om wat tips te geven. Misschien komt dat nog wel eens
@ maasdam: kan eric dr wat aan helpen dat dat nou eenmaal het beeld is dat veel mensen ervan hebben? Maar als jij je een verstandelijk beperkte plasplekopa voelt dat je t nodig vindt daar zo dwars op te slaan, prima, klopt dat beeld blijkbaar.
Deze wilde ik jullie trouwens niet onthouden. De man en zijn trein:KlikkerdeklikSorry Han
Ik noem het een gebrek aan woorden.......
Heb je een draadje met je ontwerp erin? dan kunnen wij hier allemaal wat over zeggen, misschien dat er wat uitkomt dat je kan gebruiken?
blablabla <- even ingekortBen.
Ja er lopen een hoop ouwe luidjes rond. Die hebben er waarschijnlijk ook meer tijd voor als jongere mensen. Ook liepen er zat type nerd figuren rond. Ook die vinden treinen leuk. Maar die lopen ook op andere beurzen rond. Zo kom ik 2x per jaar op een Hengelsport beurs en daar lopen ook zar idioten rond. Die heb je dus overal. En aangezien ik mijn hobby voor mijn zelf doe intereseert het mij ook niet zo. Als ze maar niet stinken als een varken.