Vorige week hebben wij nog spuitjes gegeten.
Dat is niet wat hier gezegd is. Deze banen zijn zoveel mooier dan de beginnende modelbouwer maken kan, dat zij zich hier niet mee kunnen identificeren: men kan dit niveau niet bereiken en haakt snel af. Wanneer je je echter als beginner op minder hoogstaande voorbeelden kan richten, is de kans veel groter dat je je opgedane ideeën waar kan maken.
3 dagen lang zitten experimenteren met suikerbieten (tandarts) gips om muurtjes in te laseren wel leuk maar volgende keer wil ik toch iets anders gaan doen/presenteren.We hebben een jaar de tijd om ons daarop voor te bereiden.
Vooral de opmerking dat de hobby een "opa met p**svlek .." imago heeft vind ik bijna beledigend.
Stel, je hebt vanavond een eerste date met een leuke juffrouw. Vertel je haar dat je aan modelspoor doet? Nee? Waarom niet? Oh...
Mijn vrouw noem ik dan ook niet, logisch toch. Het verband met Eurospoor is grondig zoek Erik. Je vraagt die juffrouw toch ook niet uit voor een middagje Ontraxs of Railz Miniworld?Of een voetbalwedstrijd derde klasse onderbond wat dat aangaat.
Laten we dan ons best doen de grote boze buitenwereld te laten zien dat dat dus niet zo is..... Dus Eric; verbeter de wereld, en begin bij jezelf......