Karst, je mag ook in laagjes spuiten hoor! Het hoeft niet in een keer dekkend! Ik weet het, het is zo verleidelijk om door te gaan...
Ik zelf spuit graag met acryl, dat droogt lekekr snel. Het begin is al droog als je aan het eind van je strook bent... Dan heb je ook geen kans op zakkers.
Welke maat naald heb je erin?
Denk ook aan de naden, zoals de deur van de machine kamer, dat je onder een hoek die meeneemt.
Je bouwt zo een nieuwe met de kennis die je nu hebt. Het onderstel is toch nog goed, dus...
GEEL MAKEN DAT DING !!!!!!!!! ps.hebben er plan U`s rood met reclame banen rond gereden?
Ik ben niet zo op acryl... weet niet precies waarom. Heb het echter nog nooit in de airbrush gehad. Wel in de grote verfspuit... geen daverend succes. Zal wel techniek aanpassen zijn
De PlanU gaat wel steeds meer http://en.wikipedia.org/wiki/Candy_apple lijken
Dat ziet er wel heeeel strak uit zeg! Die biezen zien er ook mooi uit!Ga zo door!
Idd is de grijze Kleinspoor verf erg 'glanzig'. Het gekke is dat als je het met een penseel opbrengt bijna hoogglans is (bij mij althans).
P.S. Het nu wel aangedurft 'in laagjes' te spuiten. Het ging 'net -aan'.... maar wel veel strakker nu