Soms kan je dingen beter officieus dan officieel regelen. Je kent niet toevallig een machinist?
Heb je niets aan voor school, de stagebegeleider van school moet een contact persoon hebben bij het bedrijf die stage verleend!
Voor die 6 uurtjes? Daar zou ik als bedrijf ook geen moeite in steken...
6 uren is wel erg weinig. Stage bij Strukton rail zou leuk zijn, alleen moet je eerst het nodige doen aan veiligheidszaken. Je moet veiligheid schoenen hebben en andere beschermende kleding. Daarnaast moet je ook nog een cursus veiligheid langs het spoor hebben gedaan waarvoor je een pasje van Prorail krijgt. Iets wat een bedrijf dus niet even voor 6 uren zal doen. Voor 6 uren vraag ik me af of je überhaupt een bedrijf kunt vinden in deze branche. Groeten Jasper
Een heel mooi idee, maar helaas niet mogelijk om uit te voeren.Dit heeft te maken met de veiligheid. En je moet er niet aan denken als er een ongeluk gebeurt.Ik heb het ook geprobeerd voor een neefje en dat was de reden.Wat mischien wel mogelijk is, om mee te lopen met een procesleider perron.Dan zit je ook erg dicht bij het vuur.Succes met de stageplek.Raymond, mcn te utrecht.