Ik ga samen met Pino en Purk net zoals vorig jaar op zondag, uiteraart vermaakt vorig jaar dus dit jaar ook weer misschien gaan er nog iemand mee maar is nog niet zeker, ik hoop toch wat meer modelspoorwegen te kunnen bewonderen dan vorig jaar, vorig zowaar een hal overgeslagen
Weet iemand of je ook per trein die kant op kan...?reisinfo geeft 5 uur reistijd....(vanuit amsterdam)
reisinfo geeft 5 uur reistijd....(vanuit amsterdam)
Ja hoop wat speciale modellen te bemachtingen en dan op naar een mooi spotplekkie.Video zal weer in het "goederentreinen kijken in duitsland" verschijnen
Ik haal het amper in 1 dag over de beurs te lopen.Maar ik ga dan ook voor de modeltreinen en de rc modelbouw.Ik kan al niet meer wachten totdat ik ga met een groep vrienden.
Ja, kan je doen. En dan met de "U-Bahn" verder naar de messe. 5 stations rijden of zo.
Neem op Zaterdag of Zondag een Schónes wochenende ticket, kost 37 euro, en je kunt met 5 personen reizen de hele dag in alle treinen en al het bus en tram verkeer!, behalve ICE en EC. Vergis je niet, het zijn alles behalve boemeltjes.