Rijden wordt zeer waarschijnlijk digitaal. Op zo'n baantje rij je stapvoets en dat gaat digitaal volgens mij het mooiste. Ik twijfel nog over geluid.
Op Ontrax zal er vast wel iets Amerikaans met geluid rijden. Daar mijn licht nog maar eens opsteken.
Kun je overigens al die instellingen in de Tsunami ook met een simpele Multimaus programmeren?
n anders kan Ronald Halma je nog het nodige over de Quantum Sound en ESU Loksound decoders vertellen. Ook hij zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar de Tsunami's...
Het motorgeluid van dit Alcootje http://www.youtube.com/watch?v=GtQhbRHhIwg is wel te gek en realistisch (Micro Tsunami). Maar die bel en toetert klinken zo iel en schel?
Dacht ´t niet..... Lenz gaat wel. Mocht je zover komen en het lukt niet mag je altijd een beroep op mij doen
Als ik er een aanschaf, dan is de prijs van een sounddecoder voor mij ondergeschikt aan de geluidskwaliteit. Als je voor wat minder geld geluid in huis haalt dat gaat irriteren, dan heb je er ook weinig aan, want geluid is toch vrij dominant aanwezig.