Wellicht verkeerde aangesloten?Ingang als uitgang en vv?mvg, Sander
wiebel eens aan je S88 aansluiting. Heb dit verschijnsel ook.Alternatief is loconet, die aansluiting op je TC (of IB) is beduidend stabieler.mvg, Sander
Koploper zal ze ook als bezet zien.Alleen koploper zal de treinen laten stoppen bij bezetmeldingen, je TC denderd er gewoon met treinen overheen.Als het op de TC al niet goed is, dan nog geen koploper er achter gaan hangen, gaat toch niet werken. Eerst proberen het zo werkend te krijgen.Geven alle S88 units deze volledige bezetmelding?mvg, Sander
Lijkt me dus niet aan de S88's te liggen maar een probleem in de TC.Weet iemand een oplossing?m.v.g. Bob
Alles werkt en de Twincenter ziet de bezetmelders netjes Ik heb om geen nieuwe kabels hoeven te kopen de viessmans aan het einde rechtstreeks in de melders van Rohsoft geprikt en dat werkt prima Uiteindelijk gaan die viessmans ook vervangen worden omdat de patchkabels wel een stuk prettiger werkt als die rottige flatcables.Allen bedankt voor het meedenken Gr Bob
Ook als er niets of maar 1 S88 op de TC aangesloten zitm.v.g Bob
Eerste rohsoft print aangesloten en dat ziet de TC netjes.
Ik heb alle mogelijkheden gehad en plaat ook rechtstreeks op plaat 1 gekoppeld op exact dezelfde manier dus ik denk het niet (hoewel ik natuurlijk nooit 100% zeker ben) Trouwens ook zonder platen aangesloten is er dit verschijnsel Gr Bob